سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پشتی طبی باراد | پشتی طبی اکسیژن

فروشگاه خرید پشتی طبی باراد | پشتی طبی اکسیژن

فروشگاه خرید پشتی طبی باراد | پشتی طبی اکسیژن | حتما همه شما می دانید که پشتی طبی باراد این روزها جای ویژه ای در منزل و یا محیط کار هر ایرانی دارد. شما با خرید پشتی طبی باراد که بهترین پشتی طبی از دیدگاه خود شما کاربران می باشد یک پشتی طبی هوشمند و ایده آل را خریداری کرده اید. شما با خرید پشتی طبی صندلی باراد یک پشتی طبی مناسب برای استفاده به عنوان پشتی طبی خودرو خریداری نموده اید. پشتی طبی باراد همچنین بهترین وسیله برای استفاده به عنوان پشتی طبی صندلی اداری می باشد که با خرید پشتی طبی اداری باراد دیگر در محیط کار خسته نمی شود و از کارکردن لذت می برید.

فروشگاه خرید پشتی طبی باراد | پشتی طبی اکسیژن , پشتی طبی , خرید پشتی طبی , پشتی طبی صندلی , پشتی طبی دیجی کالا , پشتی طبی صندلی ماشین , پشتی طبی صندلی اداری , پشتی طبی هوشمند , پشتی طبی زیفن بک , پشتی طبی توری , پشتی طبی برای صندلی اداری , پشتی طبی اداری , پشتی طبی اتومبیل , پشتی طبی ارزان , پشتی طبی اداری هوشمند

دلیل انتخاب پشتی طبی باراد به عنوان یک پشتی طبی هوشمند

دلیل انتخاب پشتی طبی باراد به عنوان یک پشتی طبی هوشمند ، پشتی طبی باراد به طور کامل گودی کمر را پر می کند اما در عین حال طراحی ظریفی داشته و ضخامت آن در ناحیه کف صندلی 1 سانتی متر است. پشتی طبی نباید نشیمنگاه صندلی را اشغال کند در غیر اینصورت شانه ها از صندلی فاصله گرفته و حمایت نمی شوند. ران ها نیز روی نشیمنگاه صندلی قرار نمی گیرند. ران ها حدود 26 درصد از وزن بدن را هنگام نشستن تحمل می نمایند و باید کاملا روی نشیمنگاه صندلی قرار گیرند.

خرید پشتی طبی باراد | بهترین پشتی طبی ارگونومیک و مورد تأیید شده

شما با خرید پشتی طبی باراد خواهید دید که این پشتی طبی با استفاده از تیغه پلیمری یکی از مزایای پشتی طبی باراد نسبت به پشتی های طبی خیلی نرم مموری فوم محسوب می شود. پشتی طبی باراد از یک قطعه پلیمری با قابلیت ارتجاعی تشکیل شده که می تواند مانع از گردش لگن به عقب شده و از صاف شدن گودی کمر جلوگیری نماید. یک پشتی طبی ایده آل باید به قدری سفت باشد تا مانع از گردش لگن به عقب و صاف شدن گودی کمر گردد یعنی پشتی طبی باید مثل یک سد عمل کند و در عین حال تا اندازه ای نیز نرم باشد تا کاربر از استفاده از آن احساس راحتی و رضایت داشته باشد در این صورت این پشتی طبی است که به ستون فقرات شکل می دهد نه اینکه پشتی طبی به هر شکلی که نشسته اید درآید. برای خرید پشتی طبی باراد همین امروز اقدام کنید.

فروشگاه خرید اینترنتی پشتی طبی باراد | با پشتی طبی باراد

راحتی و آسایش

نشستن درست و راحت

کاهش فشار وارد بر ستون فقرات

روکش اسپیسر برای عبور جریان آزاد هوا و کاهش تعرق

قابلیت نصب آسان بر روی انواع صندلی های اداری، اتومبیل و …

جلوگیری از کمردرد و خستگی زودرس عضلات در نشستن های طولانی مدت

جلوگیری از بیماری های ستون فقرات از جمله فتق دیسک کمر، آرتروز، درد عصب سیاتیک و …

پشتی طبی اتومبیل , پشتی طبی ارزان , پشتی طبی اداری هوشمند , فروشگاه خرید پشتی طبی باراد | پشتی طبی اکسیژن , پشتی طبی , خرید پشتی طبی , پشتی طبی صندلی , پشتی طبی دیجی کالا , پشتی طبی صندلی ماشین , پشتی طبی صندلی اداری , پشتی طبی هوشمند , پشتی طبی زیفن بک , پشتی طبی توری , پشتی طبی برای صندلی اداری , پشتی طبی اداری

شما با خرید پشتی طبی باراد سلامتی را برای خود به ارمغان خواهید آورد پس فرصت را از دست نداده و همین امروز برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانتان پشتی طبی باراد مدل اکسیژن را به قیمت 99000 تومان خریداری بکنید.

مهمترین ویژگی های پشتی طبی باراد :

جلوگیری از گردن درد و سردرد در نشستن های طولانی مدت

بهبود فرآیند تنفس و اکسیژن رسانی به مغز

بهبود فرآیند هضم

بهینه سازی و افزایش راندمان کار بعد از سرما خوردگی

ایجاد ظاهر مناسب و افزایش اعتماد به نفس

کاهش هزینه های درمانی

جلوگیری از بیماری ها و ناهنجاری های ستون فقرات

حذف هزینه های خرید صندلی های گرانقیمت ارگونومیک

جلوگیری از کمر درد های ناشی از نشستن های طولانی مدت

با استفاده از پشتی طبی باراد:

پشتی طبی , خرید پشتی طبی , پشتی طبی صندلی , پشتی طبی دیجی کالا , پشتی طبی صندلی ماشین , پشتی طبی صندلی اداری , پشتی طبی هوشمند , پشتی طبی زیفن بک , پشتی طبی توری , پشتی طبی برای صندلی اداری , پشتی طبی اداری , پشتی طبی اتومبیل , پشتی طبی ارزان , پشتی طبی اداری هوشمند

ستون فقرات در بهترین وضعیت موقع نشستن قرار گرفته و دچار کمر درد و ناهنجاری های ستون فقرات نمی شوید پس اگر به مدت طولانی روی صندلی خودرو می نشینید ، اگر به مدت طولانی روی صندلی و پشت کامپیوتر می نشینید ، اگر در محل کار خود به مدت طولانی روی صندلی می نشینید ، پشتی طبی باراد به ستون فقرات شما کمک می کند که در بهترین وضعیت قرار بگیرد و تمام کارهای نشسته را به مدت طولانی و بدون خستگی کمر انجام می دهید ، قابلیت تنظیم و انعطاف پذیری پشتی طبی باراد در ارتفاع و عمق گودی کمر، خرید پشتی طبی باراد مدل اکسیژن فقط و فقط در فروشگاه خرید اینترنتی انواع پشتی طبی ارگونومیک باراد.

افتخارات پشتی طبی باراد

دارای توصیه نامه استفاده از مرکز بهداشت

دارای تاییدیه علمی اختراع از دانشگاه فردوسی

تایید شده توسط متخصصین ستون فقرات و ارتوپد

دارای گواهینامه ثبت اختراع به شماره 73494

دارای تاییدیه ثبت اختراع از دانشگاه علوم پزشکی

راهنمای خرید پشتی طبی باراد

برای خرید پشتی طبی باراد مدل اکسیژن به قیمت 99000 تومان که به عنوان بهترین پشتی طبی هوشمند شناخته شده است و هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار داد و مناسب هر خانواده ایرانی می باشد بر روی خرید محصول در زیر کلیک کندی و سپس با رفتن به صفحه خریدو پر کردن فرم سفارش محصول خرید خود را نهایی بکنید.

خرید پشتی طبی باراد مدل اکسیژن | قیمت : 99000 تومان